יום רביעי, 11 בפברואר 2015

אין הצדקה למדינה ערבית בין הים התיכון לנהר הירדן

מדינה זו תהיה מדינת טרור
הטרור הערבי לא החל ב-67', אלא אף לפני 48', והם ערכו פרעות גם ביישוב היהודי הישן הלא ציוני.
עצרת האו"ם הכריזה על הקמת מדינה ערבית לצד מדינה יהודית. היהודים שמחו על הקמת מדינה יהודית, אף שלצדה תהיה מדינה ערבית בחלק מהארץ. אך הערבים התנגדו ופתחו במלחמה כדי להשמיד את היישוב היהודי, שלשמחתנו הפכה למלחמת השחרור/העצמאות שלנו. הערבים בהתנגדותם להחלטה הם אשמים בכך שלא קמה המדינה הערבית ושיאשימו באסונם (ה"נכבה") את עצמם!
לפני החתימה על "הסכם אוסלו" הערבים הפלסטינים השוו את ה"הסכם" ל"הסכם חודייבה" שהוא ביטוי באיסלאם להסכם שחותמים עליו כדי להפר אותו וכך התייחסו הערבים האלו להסכם שחותמים עליו עם ישראל. ועובדה שהם ניצלו את הוויתורים של ישראל והשליטה הביטחונית להגברת הקף הטרור במידה רבה הרבה יותר ממה שהיה ללא השליטה הביטחונית שקיבלו.
כל זה מוכיח בוודאות מוחלטת שהם לא מעוניינים בשלום, אלא בהשמדת ישראל ומדינה כזו תהיה מדינת טרור שגבולותיה קילומטרים ספורים מגוש דן, השרון והשפלה.

גם בקוראן כתוב שארץ ישראל שייכת ליהודים
הקשר היהודי לארץ ישראל מבוסס היטב בתנ"ך, אך אין בקוראן כל זכר לקשר מוסלמי לארץ, ובכל המקומות שבה מוזכרת הארץ היא מוזכרת כארצו של עם ישראל! אמנם המוסלמים מאמינים שהם מחליפים את היהודים בגלל שהיהודים בגלות, אך כשיהודים חוזרים לארצם, אז העם היהודי חוזר להיות העם הנבחר, והמוסלמים צריכים לתמוך בהם. ורובם ככולם של חכמי האיסלאם הם שונאי ישראל שמשקרים בקשר לזה במצח נחושה. אך ישנם חכמי איסלאם ישרים הפועלים לפי מה שכתוב בקוראן, והם מתנגדים למדינה ערבית בשטחי ארץ ישראל ותומכים בהתנחלויות ובהתיישבות יהודית בכל רחבי הארץ, ובשליטה יהודית מלאה בכל ירושלים ובהר הבית. בראשם מזכ"ל המג'לס אל-עולמה, מועצת חכמי האיסלאם באיטליה, השייח אימאם עבדול האדי פאלאצי.
וכן ירושלים מוזכרת במפורש מאות רבות של פעמים בתנ"ך, אך אף לא פעם אחת בקוראן! ויש לציין שהערבים המתפללים על הר הבית מפנים את גבם וישבנם לפתח המסגד כשפניהם לכיוון מכה.

ארץ ישראל ליהודים בקוראן:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/271314

http://tanakhblogger.blogspot.co.il/2010/08/blog-post_04.html

על תמיכת אימאם באיטליה בזכויות היהודים על כל ארץ ישראל ובהתנחלויות:
שייח ירדני ציוני-ימני:
"מוסלמים ציוניים" (ימניים): http://www.nymei.org/muslim-zionists-heb.html
"של מי ירושלים?" - http://he.manhigut.org/general-articles/3191

ה"לאומיות הפלסטינית" היא המצאה ובדיה כדי לפגוע בישראל
כל העניין של "עם פלסטיני" הומצא כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ, כפי שאמרו מנהיגים ערביים, ובכלל זה של הערביים ה"פלסטיניים" בעצמם בהזדמנויות שונות. הם חלק מהאומה הערבית, אך הם אינם עם בפני עצמו שיש לו זכויות לאומיות בארץ, והראינו לעיל שההתבססות שלהם על הקוראן לגבי הזכות הלאומית שלהם על הארץ היא שקר. גם השם "פלסטין" אינו ערבי ומקורו ב"פלסטינה" שהוא השם הרומי לארץ.
"הערבים בארץ ישראל - מקומיים או זרים?" (במאמר גם על כך שא"י שייכת ליהודים לפי הקוראן ודבריו של "השייח הציוני" הנ"ל)

"ערבים פלסטינים - כמה עובדות":

שיעור בהיסטוריה לשייח חטיב: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3542124,00.html

ההתנחלויות הן חוקיות לפי החוק הבינ"ל!
'פרדוקס ההתנחלויות ה"בלתי חוקיות" ':
 http://www.maraah-magazine.co.il/show_item.asp?levelId=64912&ItemId=27&katavaId=1527&itemType=0 "אין לנו זכות על ה'שטחים'? אז בהחלט אין לנו זכות על תל אביב!" -
האמת הכבושה על המאחזים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4257019,00.html
השטחים למי הם שייכים מבחינה משפטית:
וכן יש להוסיף בעניין זה: ההתנחלויות הן חוקיות לפי החוק הבינ"ל, מכוח החלטת חבר הלאומים שאישרר את הצהרת בלפור בועידת סאן-רמו ונתן לבריטניה את המנדט על הארץ וחלק מהמנדט הוא יישום הצהרת בלפור המעניק בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל בשטח שכלל את יש"ע וכן את עבר הירדן המזרחי (את עבר הירדן המזרחי החליטו הבריטים להעניק למלך עבדאללה בהחלטה פוליטית וכן מסיבה פוליטית נקטו מדיניות פרו-ערבית ופעלו נגד המנדט שניתן להם ע"י חבר הלאומים). כשהוקם האו"ם כל ההחלטות של חבר הלאומים נשארו בתוקף, ולמעשה נשאר האשור של הצהרת בלפור כחוק בינ"ל המאשר את שייכות יש"ע לעם היהודי, ולכן ההתנחלויות הן חוקיות לחלוטין. גם החלטת האו"ם על החלוקה שאמנם הביאה את הקמת מדינת ישראל מנוגדת להחלטת ועידת סן רמו שהייתה ועודנה עדיין בתוקף וההחלטה על המדינה הערבית הייתה מסיבה פוליטית ולא עניינית. ובכל מקרה ההתנחלויות חוקיות כי לא הייתה שם מדינה "פלסטינית" שנלקחה מה"פלסטינים" וגם הירדנים אינם ריבונים עוד שם ולכן אין כל בעיה חוקית בהתנחלויות וגם לא בריבונות ישראלית עליהם.
                                                                                                                            
"ארץ ישראל לא חותכים": http://www.havabooks.co.il/article_ID.asp?id=195 (בעיקר משורה 27 "אנו מדברים כאן על הבעלות הלאומית")
"בין סברה ושתילה לעופרת יצוקה":
וראו עוד הדברים הבאים -
עובדות על ארץ ישראל ותושביה הערבים במאה ה-17: אבי גולדרייך הינו יהודי תושב קיסריה, חובב ספרים עתיקים ויודאיקה. הוא מצא בבודפסט ספר עתיק בלטינית, שנכתב על ידי נוצרי בשם רילאנדי, על סיורו בארץ ישראל בשנת 1695. המחבר רילאנדי, איש אשכולות של ממש, גיאוגרף, קרטוגרף ופילולוג ידע על בוריין עברית, ערבית ויוונית עתיקה, בנוסף לשפות האירופאיות. שפת הספר היא לטינית. בשנת 1695 הוא נשלח לסיור בארץ ישראל או בשמה דאז פלסטינה. במסעו הוא סקר כ- 2,500 מקומות יישוב המוזכרים בתנ"ך או במשנה. שיטת המחקר שלו הייתה מעניינת. ראשית, מיפה את ארץ ישראל. רילאדי זיהה את כל אחד מהמקומות המוזכרים במשנה או בתלמוד עם מקור שמו. אם מקור השם יהודי, הביא את הפסוק המתאים בכתבי הקודש. אם מקור השם רומי או יווני הביא ביוונית או בלטינית את ההקשר. שלישית הוא אף ערך סקר ומפקד אוכלוסין לכל מקום יישוב. המסקנות הבולטות הן: 1. אף ישוב בארץ ישראל אינו בעל מקור שם ערבי. שמות היישובים הם ברובם ממקור עברי, או יווני או לטיני-רומי. עד היום, למעשה, אף ישוב ערבי (להוציא רמלה) אינו נושא שם ערבי מקורי. רוב שמות היישובים הם ממקור עברי או יווני ששובש לערבית חסרת משמעות. אין שום משמעות בערבית לשמות עכו, חיפה, יפו, נבלוס, עזה או ג'נין ושמות ערים כמו רמאללה, אל-חליל ואל-קודס חסרים שורשים היסטוריים או פילולוגיים ערביים. בשנת 1696, שנת הסיור, רמאללה, למשל, נקראה בתא'לה (בית אל), חברון נקראה חברון ומערת המכפלה נקראה על ידי הערבים אל חליל (כינוי לאברהם אבינו( 2. הארץ הייתה ריקה ברובה, שוממה, ותושביה היו מועטים והתרכזו בערים ירושלים, עכו, צפת, יפו, טבריה ועזה. רוב התושבים בערים היו יהודים והאחרים היו נוצרים, היו מעט מאוד מוסלמים שבדרך כלל היו בדואים נודדים. יוצאת מהכלל הייתה נבלוס, היא שכם שבה ישבו כ- 120 איש ממשפחת נאטשה המוסלמית וכ- 70 איש שומרונים. בנצרת, בירת הגליל, היו כ- 700 איש - כולם נוצרים. המעניין הוא שאת המוסלמים מזכיר רינאלדי כשבטים בדואים נודדים, שהגיעו כפועלים עונתיים, כדי לשמש ככוח עזר בחקלאות או בבנין. בעזה, למשל, היו כ- 550 איש; חמישים אחוז מהם יהודים והשאר נוצרים. היהודים עסקו בחקלאות משגשגת של כרמים, זיתים וחיטה (גוש קטיף) והנוצרים עסקו במסחר ובהובלת התוצרת. בטבריה ובצפת היה ישוב יהודי, אולם לא מוזכרים העיסוקים להוציא דייג בכנרת, מקצוע טברייני מסורתי. עיר כמו אום אל-פאחם למשל, הייתה כפר בן 10 משפחות, כולן נוצריות, כחמישים נפש, וכן כנסייה מרונית קטנה (משפחת שחאדה). 3. הספר סותר לחלוטין תיאוריות פוסט-מודרניסטיות על "מורשת פלסטינית" או עם פלסטיני, ומאשש ומחזק את השייכות של ארץ ישראל ליהודים ואת חוסר שייכותה המוחלט לערבים, ששדדו אפילו את השם הלטיני פלסטינה וניכסו אותו לעצמם. השנה 1695 - הארץ הייתה ריקה ברובה, שוממה, ותושביה היו מועטים והתרכזו בערים ירושלים, עכו, צפת, יפו, טבריה ועזה. רוב התושבים בערים היו יהודים והאחרים היו נוצרים, היו מעט מאוד מוסלמים שבדרך כלל היו בדואים.

תגובה 110 על "שיעור בהיסטוריה לשייח חטיב":
תגובה של יהודיה חכמה לערביה מחיפה בשנת 2006
יוסי (12.05.08)     
לסמר מחיפה, אין במדינת ישראל או בשטחי ארץ ישראל אף לא ערבי אחד שאין לו ארץ מולדת ערבית (ועל כן אתם ערבים). פלשתם / זלגתם / חדרתם - לארץ ישראל בחסות, עידוד וגיבוי הכובש העותמני והכובש הבריטי אך לא הפכתם עקב כך לבעלים או ריבונים. פתחי את מפת העולם, ערביה מישראל. תגלי ששטח המדינות הערביות (22) גדול משטחה של יבשת אירופה, ושטחן של כל המדינות המוסלמיות (56) מכסה כשליש מכדור הארץ. שטח אדיר שאין לתארו. משאבים של נפט ועושר לאין חקר. אז על פניו נראה שזה ממש בסדר שלעם היהודי תהיה מדינה אחת קטנטונת משלו, מבלי שיהיה עליו להתחלק בה עם עוד עם ערבי מוסלמי, לא ? ובואי ואומר לך כמה מילים על ה"עם" הפלסטיני. אתם אינכם עם. אתם פיקציה מוסלמית שמטרתה אחת ויחידה - לכבוש את ארץ ישראל. נתחיל עם השם שלכם: הרומים שכבשו את ישראל קראו לה כחלק מאקט הכיבוש 'פרוביניקה פלשתינה' - על שם הפלישתים שישבו בערי החוף הישראליות. הפלישתים היו יורדי ים אדומי שיער שהגיעו לחופי ישראל _מ_א_י_ר_ו_פ_ה_ ונעלמו מאזורנו כ-1600 שנה לפני הולדת מוחמד. אין לערבים שמקורם בחצי האי ערב כל קשר לפלישתים - לא גנטי, לא דתי, לא תרבותי, לא היסטורי ולא גיאוגרפי. אתם ערבים ולא פלישתים. באותה מידה יכלו הרומים לקרוא לישראל פרוביניקה שוויצריה. האם זה היה הופך אתכם לשוויצרים? ואשר לארץ ישראל, סמר מחיפה. תבחרי כל תיעוד היסטורי, כל מפה היסטורית, כל היסטוריון מקובל ע"י האקדמיה הבינלאומית שיראה לנו איפה פלסטין, מתי הייתה אי פעם בהיסטוריה האנושית מדינה או ארץ שנקראה פלסטין, מתי היה אי פעם בהיסטוריה האנושית "עם" שקראו לו העם הפלסטיני, מי אתם, מאין באתם ומה הקשר שלכם לשטחי ארץ ישראל. לא מצליחה למצוא אף לא פרט אחד בשום מקום בעולם, כולל לא אצל חוקרים מוסלמים וערבים (כולל הקוראן) שיאשש את טיעונייך. יש תיעוד בריטי מתקופת המנדט הבריטי, תיעוד תורכי מהתקופה העותמנית, תיעוד של כל הכיבושים שהיו על ארץ ישראל - אין זכר לא לעם פלסטיני ולא למדינה פלסטינית. ובכן, בואי נסכם שאם תמצאי כל תיעוד שהוא (שאינו חלק מהתעמולה הפלסטינית המשנה עובדות היסטוריות בדיעבד) להיותכם וקיומכם בארץ ישראל, כבר יש לנו משהו להתחיל ממנו. אתם צביר מקרי של פלגים ופלנגות מרחבי העולם המוסלמי, השונאים זה את זה כמעט... כמעט כמו שאתם שונאים אותנו. זה למעשה הדבר היחידי המאחד אתכם - השנאה לציונים. זה בסיס עלוב ביותר לכונן על גבו עם! ב-1948 היה מספר הערבים שישבו בארץ ישראל זהה למספר היהודים שישבו בארצות ערב. המאה העשרים הייתה מאה של הגירה וחילופי אוכלוסין על פני כדור הארץ כולו . כל היהודים מארצות ערב היגרו למולדתם ישראל. כל הערבים מישראל היו אמורים להגר חזרה לארצות מולדתם הערביות. לא רק שלא עשיתם כך - המשכתם להסתנן ולחדור לשטח ישראל בכל צורה מתוחכמת שאפשר להעלות על הדעת, ושמדיניותה הרופסת של מדינת ישראל אפשרה לכם. למעשה יש לכם היום מדינה פלסטינית, היא ירדן. אבל אתם רוצים לעצמכם שלוש פלסטין - ירדן, "פלסטין החדשה" שתקום ברצועת עזה והגדה, וכמובן שערביי ישראל המזהים עצמם כפלסטינים ימשיכו להתגורר בישראל ויביאו אליהם עוד ועוד "אחים" פלסטינים מרחבי העולם. כך שבעוד עשור או שניים יהיו היהודים מיעוט בארצם וגם ישראל תהפוך לפלסטין. לא מתאים לנו. ולכן זה מה שבסופו של דבר יקרה, גם אם השמאל שלנו מפזר אשליות הממלאות את לבכם תקווה גדולה: יהיה עליכם לחזור לארצות מולדתכם. זה יקרה או בטוב או בחרב. במשך השנים (עם ההתיישבות הציונית) אימצתם לעצמכם את האתוס היהודי, כלומר - קדושת ירושלים וזכות השיבה לציון. אמנם בניתם מסגד במרכז קודש הקודשים היהודי (מנהג מוסלמי נפוץ בעולמנו), אך עירכם הקדושה היא מכה ולא ירושלים וזכות שיבה יש לכם רק למולדתכם הערבית ולא לציון. לסיכום, אפנה אותך לספר חביב ומלא הומור. שמו "מסע תענוגות בארץ הקודש" והוא נכתב ע"י סופר בשם סמואל לונגהורן (הידוע בכינויו מרק טווין) ב -1867. הוא סייר בישראל לאורכה ולרוחבה. הוא לא ראה כאן לא פלסטינים, לא בוסתנים מוריקים, לא כפרים ערביים, לא ערים שוקקות. כלום. הוא ראה ומתאר עזובה, ביצות, כולרע, קדחת, חולות. "ארץ הבכא", כך הוא כינה את ארץ ישראל. כל מה שיש כאן, גן העדן הזה הנקרא ישראל, בנה הגניוס היהודי. אין פלא שאת ואחייך חומדים אותו! ואם את יושבת בביתך המחובר לחשמל ומקלידה תשובה במחשב, זה כי הציונים סידרו כאן מדינה המאפשרת לך לחיות ברמה שונה לחלוטין משל 99% מאחיותייך במדינות ערב.
אזרחית יהודיה ישראלית בעלת המקום. דרורה, נגב.


אין באמת בעיה דמוגרפית
טענה שרבים מתומכי חלוקת הארץ משתמשים בה היא הבעיההדמוגרפית. אך היא לא באמת קיימת כי הילודה הערבית בירידה מתמדת והיהודית בעלייה מתמדת. בתחילת המילנים היא היחס בין הילודות 2.6-4.2/4.3 וב-2014 היחס היה רק 3.11-3.17.


לסיום אביא שיר המראה את הגיחוך שבטענות הערביות ועד כמה אין להן קשר לעובדות ולמציאות ההיסטורית וכאמור בכל הדברים לעיל ואחרי כן אביא שירים של נעמי שמר שגם הם מציגים את המציאות המדינית-ביטחונית והעובדות ההיסטוריות כפי שהן ולא כפי סילופי הערבים והשמאל וכאמור לעיל:
                                                                                                  
ארץ ערבית / נתן אלתרמן
"פלשתינה היא ארץ ערבית ואין לזרים כל חלק בה"
(מתוך גילוי דעת של ההנהגה הערבית).
                                                                                
לַיְלָה צַח. אִילָנוֹת מְנִיעִים
אֶת נוֹפָם בִּלְחִישָׁה אַוְרִירִית,
מִמָּרוֹם כּוֹכְבֵי-לַיִל עַרְבִיִּים
נוֹצְצִים עֲלֵי אֶרֶץ עַרְבִית.

נוֹצְצִים כּוֹכְבֵי-לַיִל בְּמִצְמוּץ
וְזוֹרְעִים אֶת אוֹרָם הָרָעוּד
עַל הָעִיר הַשּׁוֹקֶטֶת אַל-קוּדְס
שֶׁחָנָה בָּהּ הַמֶּלֶךְ דָאוּד.

וּמִשָּׁם הֵם צוֹפִים וְרוֹאִים
אֶת הָעִיר אֶל-חָלִיל מִמֶּרְחָק,
עִיר קִבְרוֹ שֶׁל הָאָב אִיבְּרָהִים,
אִיבְּרָהִים שֶׁהוֹלִיד אֶת אִסְחַק.

וּמִשָּׁם קַו אוֹרָם הַשָּׁנוּן
אָץ לִצְבֹּעַ בְּזֹהַב-אוֹרוֹ
אֶת מֵימֵי הַנָּהָר אֶל-אֻרדֻן
שיעקובּ בְּמַקְּלוֹ עָבַרוֹ.

לַיְלָה צַח. בִּרְמִיזָה אַוְרִירִית
נוֹצְצִים כּוֹכְבֵי-לַיִל כַּחֹק
עַל הָרֶיהָ שֶׁל אֶרֶץ עַרְבִית
אֲשֶׁר מוּסָה רָאָה מֵרָחוֹק.

וכן שיריה של נעמי שמר (שבימים אלה מציינים 10 שנים לפטירתה) "הכריש", "פרנואיד" ו"איש מוזר":

הכריש
בחוף אילת או אל-עריש
סרדין קטן פגש כריש
פוגשים כריש כחום היום
אז מה אומרים? אומרים "שלום"

סרדין קטן אומר 'שלום"
והכריש מביט בו דום
'תגיד שלום' קורא סרדין
והכריש אינו מבין

אז הסרדין מרים קולו
'אני מוכן תמורת שלום
לתת לך סנפיר שלם"
והכריש חרש-אילם...

אבל אותו סרדין צעיר
היה גם דיפלומט מזהיר
אשר על כן הוא לא ויתר
מיום ליום נתן יותר

נתן זנב תמורת שלום
את שתי עיניו תמורת שלום
תמורת שלום יפה, רחב
את כל הבטן והגב

פוגשים כריש כחום היום
אז מה אומרים? אומרים "שלום"
שלום שלום - והכריש
רק מחייך ומחריש

אז הסרדין במר לבו
הריע באזני אויבו
"תמורת שלום גדול גדול
אני מוכן לתת הכל"!

זאת הכריש סוף-סוף שמע
והוא סוף-סוף "שלום" ענה
אמר שלום, חשף שיניו
והסרדין טרוף טורף

פרחים שלום ואהבה
לא גל במים לא אדווה
ובחוף אילת או אל-עריש
באין מפריע שט כריש...

פרנואיד
לפני הרבה שנים היה לנו ידיד
פרנואיד
או בשפה יותר יפה -
חולה מחלת הרדיפה
לאיש הזה היתה תכונה מסוכנה
לראות שחורות בכל אשר פנה.

כולם אמרו לו - הירגע
ואין מקום לדאגה
אתה מתוח - תשתחרר -
זו פרנויה, לא יותר

הידידים הכי טובים
אמרו - זה בטח עצבים
אולי תנוח בשלום -
אך ידידנו בשלו:

פרנואיד קטן, פרנואיד מסכן
כולם אומרים לו לא
והוא שומע כן.

כשהוא גלה מאדמתו
כמעט יצא מדעתו
ומשום מה היה נידמה לו
שכולם רודפים אותו

וכמו סיוט בהמשכים,
היה נדמה לו שבוכים,
שיש לו טלאי צהוב על גב,
שהוא נשמד בהמוניו -

פרנואיד קטן, פרנואיד מסכן...

אחר שנים של פחד שווא
חזר אל ארץ אבותיו
אמר "היינו כחולמים"
אך לא נפטר מסיוטיו:

היה נדמה לו משום מה
שהוא שומע מלחמה,
שמרכזים צבא בגבול
ושמוכרים אותו בחו"ל -

פרנואיד קטן, פרנואיד מסכן...

וכשהאיש ניפגע ומת
(וזה קרה לו באמת)
רעיו העירו בחיבה -
יהיה קצת שקט בסביבה...

ועל קברו האמיתי
משגשגים שתילי זיתים
ולוח שיש קר מעיד
שפה נקבר פרנואיד -

פרנואיד קטן, פרנואיד מיסכן
כולם אומרים לו לא
והוא שומע -

כן,
לפני הרבה שנים היה לנו ידיד
פרנואיד

איש מוזר
בדרך לכאן
פגשתי איש מאוד מוזר
שהלך כמו סהרורי,
מלמל לעצמו בשקט ואמר:
על משכבי בלילות אני שומע
קול פעמון גדול מצלצל
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל

ובקומי בבוקר אני חוזר ואומר
וכמו מתפלל
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל
והד עונה לי מן הגאיות
והזריחה בהרים היא יפה להלל
וארץ ישראל שייכת לעם ישראל

וכך בקול ענות,
וכך בקול ילל
וכך יומם וליל-
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל

והיא שייכת לו -
לא כדי שיחזיק בה חיל כיבוש
או חיל מצב
היא שייכת לו כדי לבנות בה
את בית חלומותיו
וכך בהקיץ ובחלום
ומדור לדור
ומתוך הרגל
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל

איש מוזר, אמרתי, תתבייש,
סיסמא כל כך ישנה
הרי אתה מחוץ לתחום ומחוץ לקו
ובעיקר - מחוץ לאופנה
אבל האיש המוזר לא ענה לי,
הוא לא ענה...

ואז ראיתי מסביב
את עשרות ואת מאות ואת האלפים
אנשים כל כך מוזרים
אנשים כל כך יפים
וקולם במקהלה גדולה
כרעם הרחוק מתגלגל -
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל

ואז - מיושנת ללא תקנה
וסנטימנטלית ללא רחם -
אמרתי -

אנשים מוזרים - לו יהי חלקי עמכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה